Καταγγελίες Παράπονα Καταναλωτών
Όλοι μπορούμε να απευθυνόμαστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Καταναλωτή για όλο τον Έβρο
15699
που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο στο Τμήμα Εμπορίου - Τουρισμού της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Έβρου.
Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα να επισκεφτούμε τα γραφεία του τμήματος στην οδό Καραολή & Δημητρίου 40, Αλεξανδρούπολη.
Να στείλουμε ηλεκτρονικό μήνυμα ταχυδρομείου: anaptixi.evrou@pamth.gov.gr
Ή να συμπληρώσουμε την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας.